تا برای مشتریان تکراری نشود

بهتر است این دو نوع محصول با فاصله از هم قرار گیرند تا نظم فضای داخل قنادی حفظ شود. آیا برند شما برای بازار لوکس سطح بالا، جمعیت جوان تر یا جایی در بین این اهداف قرار گرفته است؟ این برند محصولات خودش را ا طریق بوتیکهای مستقل، فروشگاه های زنجیره ایی و و یا از طریق اینترنت طراحی داخلی فروشگاه در تهران به فروش میرساند. اما داشتن شور و هیجان در کار شما را به موفقیت در فروش و جذب مشتری نمیرساند. برای اینکه مشتری جذب فروشگاه شما شود و مجبور به خرید شود؛ تکنیک های هوشمندانه ای وجود دارند. بهتر است بدانید که راه های زیادی برای استفاده حداکثری از این فضای کوچک در اختیار شما وجود دارد. استفاده از یک طراحی عالی در دکوراسیون مغازه باعث میشود تا بتوانید مشتریان زیادی را به فروشگاه خود جذب کنید. آیا از سبک مدرن استفاده می کنید یا سنتی؟ استفاده از نورپردازی هایی که کنترل می شوند می توان جلوه هایی در احظات به دکوراسیون داد. رنگ زرد به خوبی میتواند نگاه را به خود جذب کند پس میتواند بهترین انتخاب برای بخش هایی باشد که جاهای حساس و مهم مغازه است و میخواهید مشتری به سمت آنها کشیده شود. این مرکز یکی از بهترین و عالی ترین مراکز میباشد که این نوع از طراحی را با قیمت کاملا مناسب و ایده آل به دست شما عزیزان می رساند.

هنگامی که در یک محدوده رقابت شدید بین فروشندگان باشد، طراحی تابلو سردر مغازه یکی از فاکتورهای ایجاد تمایز بین فروشگاههاست. روشهای زیادی برای طراحی فضای مغازه و فروشگاههای کوچک و بزرگ وجود دارد که این روشها نه تنها هزینه زیادی برای فروشندگان به همراه ندارد، بلکه به نوعی سرمایه گذاری در بلندمدت با استفاده از جذب مشتری بیشتر و سود بالاتر، به حساب میآید. فروشندگان باید در طراحی دکوراسیون یک ویترین جذاب تمام تلاش خودشان را بکنند و از اینکه ویترینی متفاوت و خاص داشته باشند، نترسند. سود اصلی این سرمایهگذاری در بخش لوازم آرایشی بهداشتی است و به طور میانگین حدود 20 تا 30 درصد سود برای فروش هر کالایی لحاظ میشود که با توجه به جایگاه مغازه و میزان تردد مشتریها، متفاوت است. فروشگاه هایی که در یک نوع خاص از کفش و یا فروش برند بخصوصی فعالیت میکنند از این دسته اند.

در این مقاله سعی داریم که نگاهی به طراحی دکوراسیون برخی از مغازه های مرتبط با بهترین برندهای مد و لباس جهان از جمله دیور، گوچی، ورساچه، شنل، لوئی ویتون و غیره بیاندازیم. طراحی داخلی دکوراسیون مغازه و فروشگاه از جمله مهم ترین فاکتورهایی هستند که در رونق کسب و کار نقش بسزایی ایفا می کنند. استفاده از رگالها، در نظر گرفتن قفسههای مخصوص شال و روسری، تنوع دادن به نحوهی چیدمان محصولات، بهره بردن از سردیسهای ویترینی از جمله پیشنهادهایی است که میتوانید از آن برای این کار بهره ببرید. در حقیقت اهمیت دادن به طراحی نمای مغازه نمایانگر ویژگی های ظاهری و شخصیتی مغازه مورد نظر برای مشتری بوده و می توان با یک نگاه کلی اولین تصویر ذهنی از آن مغازه در ذهن مخاطب شکل می گیرد. برای اینکه کسب و کار موفقی در راه اندازی لوازم آرایشی بهداشتی داشته باشید لازم است اطلاعات لازم و کافی درباره محصولات مورد تقاضا در منطقه ای که فروشگاه خود را افتتاح کرده اید، داشته باشید.

طراحی فروشگاه راه اندازی یک فروشگاه کفش ممکن است هدف ایده آل و پر شور و هیجانی به نظر شما برسد. با اینکه راه اندازی یک مغازه لوازم آرایشی بهداشتی با توجه به تمایل روزافزون به این اجناس به خصوص از سنین پایین می تواند منبع درآمد دومی برای شما به حساب بیاید ولی به هر حال موفقیت و یا شکست آن به توانایی و تلاشتان بستگی دارد. برای مثال مشتری شما زمانی که از جلو مغازه رد می شوند قطعا نمی خواهید آنها را با نور مستقیم کور کنید! برای مثال استفاده از رنگ زرد برای رنگ در میتواند تاکید را برای ورود به فضا افزایش بدهد. او میگوید: به عنوان مثال در منطقهای که ما مشغول به کار هستیم روزانه بین 50 تا 60 نفر به فروشگاه مراجعه میکنند که 80 درصد آنها خانم هستند. نظرات ارزشمندتان را با ما و سایر مخاطبان در جریان بگذارید . شنل، همچنین در زمینه تولید کالاهای لوکس و بسیار گران قیمت، مانند لباسهای خاص و آماده، کیف های دستی، عطر و لوام آرایشی در میان سایر برندهای مطرح دیگر همچون گوچی و دیور شناخته میشود.

همچنین باید در نزدیکی چنین فضاهایی، علاوه بر استراحت به منظور تجدید قوا و رفع گرسنگی، فست فود و رستوران و نیز کافی شاپ طراحی شود. آنها به طور کلی دکور ویترین مغازه ها را شلوغ و پر زرق و برق نمیکنند و گاهاً از عناصر مفهومی که غرابت نزدیکی با ذات برند آنها دارد استفاده میکنند. این گاید لاین شامل چگونگی طراحی دکوراسیون مغازه ها و دکور چینی فروشگاه ها می شود. انتخاب صحیح سرامیک باعث می شود که جلوه بی نظیر خانه شما و یا ساختمان شما به چشم بیاید. بهتر است محصولات مغازه خود را در ارتفاع و عمق های متفاوتی قرار دهید تا چشم مشتریان را بخود جذب کنند و حسی خوشایند در وجود آنها ایجاد کند.

درب ورودی یک فضای تجاری باید شان دهنده تجارتی باشد که در داخل فضا انجام می گیرد که در مورد طلا فروشی باید نمایانگر ظرافت و لوکس بودن باشد. ورودی مغازه، اولین برخورد مشتری با فضای داخلی مغازه است. فضاهای داخلی زیبا را انتخاب کنید، از جمله پانل های طراحی لوکس که شامل الگوهای موزاییک انعطاف پذیر، پانل های دیواری چرمی، آینه ها و موارد دیگر می شود تا به نتیجه ای بسیار خاص برسید. در طراحی دکوراسیون مغازه سیسمونی وسیلههای مختلفی از جمله انواع لباسهای نوزادی و بچگانه، وسیلههای مختلف بازی از جمله عروسکهای مختلف و تمامی وسایلی که یک نوزاد نیاز دارد از جمله شیشه شیر و … از طرف دیگر، اگر تصمیم به راه اندازی فروشگاه آنلاین کنار کار خود دارید، به محلی برای بسته بندی جعبه های حمل و نقل و برچسب زدن نیاز خواهید داشت. برای رهن مغازه باید لااقل 70میلیون تومان سرمایه اولیه کنار بگذارید که این مبلغ مطمئنا در شهرهای بزرگ و بخصوص تهران به مراتب بالاتر می رود. پروفیل ها بشکل مربع و مستطیل وجود دارند که در مقاطع کوچک آن جهت نرده های فلزی برای در و پنجره ها، راه پله ها، نرده کشی دیوارهای کارخانه ها، پیاده روها و نیز خیابانها استفاده می گردد، اما مقاطع بزرگتر پروفیل ها به ستونی معروف هستند که در ساخت ستون و اسکلت فلزی کاربرد دارد.

عرضه کنندگان زیادی در بازار هستند که محصولات مختلفی را عرضه می کنند. نحوه قرارگیری و نصب آنها اهمیت زیادی دارد. چنین وب سایتی باید تصویر واضح از محصولات آرایشی، جزییات و توصیف های مربوط به محصول، قیمت، اطلاعات تماس، نحوه سفارش و … برای چنین فضاهایی، رنگهایی مثل آبی، سبز، سفید و سایر رنگهای آرامش بخش و اطمینان بخش انتخاب درستی است. تقریبا همه افراد خود تبلیغ را به خاطر می سپارند اما محصول که هدف اصلی نمایش بوده فراموش می شود، بنابراین سعی کنید با محوریت قرار دادن محصولالتان چنین اشتباهی را مرتکب نشوید. حواستان باشد که می توانید گوشه های دنج کافه یا قسمت پشت پنجره را با طراحی ویژه. برای این کار می توانید به سایت هایی شبیه دیجی کالا سر بزنید و نظرات مشتریان را درباره ی تجربه استفاده شان از اجناس بپرسید. و از آنجایی که شما خودتان نمی توانید در مغازه حضور داشته باشید باید یک یا چند نیروکار با روابط عمومی بالا استخدام نمایید تا هم به مشتریان مشاوره دهند و هم مشتریان بیشتری را جذب کنند. منظورم اینست که چیدمان چند دست لباس شیک و خاص پشت ویترین، ممکن است بسیاری از عابران و خریداران را متوجه این موضوع نکند که شما علاوه بر لباس، کیف و کفش هم درون مغازه برای فروش قرار دادهاید یا به جز عینک، اکسسوری های فشن و مد لوکس دیگری هم برای فروش عرضه کرده اید.

ما در مراحل ساخت دکور برای شما از انواع متریال های موجود با بهترین کیفیت استفاده خواهیم کرد. رنگ در اجرای دکور مغازه نیز تاثیر گذار است و میتواند به راحتی مشتری را به داخل فضا جذب کند یا باعث شود مشتری از مغازه و ورود به آن امتناع کند. فروش کفش ورزشی نیازمند یک فضای پر انرژی و پویا ست، به همین خاطر طراحی و دکوراسیون شاد و انرژی دهنده ای باید داشته باشد تا مشتری را تحت تاثیر قرار دهد. می توانید شال ها یا روسری های گران قیمت را به تنهایی روی یک رخت آویز قرار دهید. نه تنها در طراحی لباس ها بلکه تمامی اکسسوریها و لوازم خانگی لوکسی که تولید میکند این تاثیر دیده می شود. دسته دوم: نورپردازی فروشگاههای متوسط مقیاس: معمولا فروشگاههای لباس در این دسته قرار میگیرند و مهمترین هدف تاکید بر محصول و جلب نظر مشتری میباشد. پیشنهاد کلی این است که ابتدا تمام برندها و محصولات آرایشی را به خوبی بشناسید و سپس یک لیست کامل از محصولاتی که قرار است در فروشگاه خود داشته باشید، تهیه کنید. سعی کنید میز پیشخوان را بزرگ انتخاب کنید تا خریدها روی آن جای بگیرید؛ محصولاتی که تخفیفت ویژهای دارند را در نزدیکی پیشخوان قرار دهید تا با پیشنهاد آن به خریدار در لحظات آخر او را وارد به خرید بیشتر کنید.

در قسمت سقف از نورپردازی میلهای (مشابه آنچه در موزهها وجود دارد) و روی دیوار نیز از لامپهای مدرن دیواری با اشکال مختلف استفاده شده است. نحوه قفسه بندی لوازم آرایشی و بهداشتی در کسب و کارهای کوچک به دلیل فضای کوچکی که وجود دارد. به دلیل این حقیقت که تصویر بیش از حد به نحوه واکنش مشتریان امروزی به آنچه می بینند، شکل می دهد. این آجر نما با رنگ بندی زیبا در طیف رنگی نارنجی، زرد و پرتقالی، یکی از پرطرفدار ترین مدل های آجر نما در طراحی فضاهای داخلی به شمار می رود. مدل های طراحی داخلی فروشگاه لوازم آرایشی بیش از آنکه زیبا و جذاب باشد باید طراحی دکوراسیون تجاری آن مبتکرانه و غافلگیرکننده باشد. مطمئن شوید که طراحی فضای داخلی شما نشان دهنده هویت برند شماست. این برند در سال ۱۹۰۹ توسط زنی به نام کوکو شنل در فرانسه پایه گذاری شد. این برند یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین برندهای مطرح دنیاست که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح مطرح فرانسوی لوئی ویتان تاسیس شده است. معمولا فروشگاه های معروف مطرح دنیا برای تمایم شعبات خود در سراسر دنیا یک گایدلاین مشخص دارند و تمامی فروشگاه ها باید از آن گاید لاین خاص پیروی کنند که فروشگاه های شنل نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مشتری کالاهای تجاری و نقطه فروش را هنگام پیاده روی در فروشگاه ارزیابی می کند ، و شما قطعاً می توانید برخی از روش های تهیه راه کار را برای استفاده از محصولات خود استفاده کنید. اگر فروشگاه شما حجم زیادی از کفش را برای عرضه به مشتری دارد؛ استفاده از آینه های متعدد در سراسر فروشگاه پیشنهاد می شود. بهتر است بدانید که استفاده از رنگ سفید در کل فضا باعث ایجاد حس خستگی در مخاطب میشود پس پیشنهاد می کنیم از لکههای رنگی در دکوراسیون داخلی مغازه بهره مند شوید. از همین رو شاید اولین قدم در جذب مشتری به سمت مغازه شما داشتن یک طرح و طراحی خاص در ویترین و دکوراسیون داخلی شما می باشد. چوب یکی از مصالحی است که در طبیعت به وفور یافت میشود و به همین دلیل نیز استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی یادآور آرامش و زیبایی طبیعت است.

شنل هم یکی دیگر از برندهای مطرح دنیای مد و فشن و همچنین اکسسوریزهای خاص است. یکی از مهمترین قرعه هایی که زنگ جستار بازسازی آپارتمان مطرح است اینست که گروهی که بخشش بازسازی کار می کنند با استعمال از جدیدترین و براي گاه ترین متدهای مناسب اجرا هزينه درا محیط سعی کنند، فضایی زیبا و درخور را برای مشتریان خویش به طرف کار گیرند. رنگ: انتخاب رنگ مناسب به تنظیم خلق و خو و احساسات کمک می کند. همچنین به منظور خوش آمدگویی به مشتریان و دعوت آنها برای مشاهده اجناس داخل مغازه باید به ظاهر فضای ورودی مغازه توجه ویژه ای کرد و از نورپردازی و ترکیب رنگ های جذاب و زیبا برای زیبایی آن کمک گرفته شود.

رنگ سبز یادآور گیاه است و گیاه یک روحی به فضا میدهد که رنگ سبز نیز میتواند اینگونه باشد. نیازی به چیدمان بخصوصی ندارند؛ چرا که اینگونه مغازهها وسایل را در کنار یکدیگر قرار میدهند و افراد با دیدن تنوع آنها به داخل مغازه رجوع میکنند؛ اما برای ویترین لباس فروشی باید از وسایلی استفاده شود که مشتری را به داخل مغازه جذب کند، فروشندهها در این مغازهها باید از چندین مانکن با لباسهای گوناگون استفاده کنند تا تمامی سلیقهها در آنها وجود داشته باشد. طراحان دکور فروشگاههای برندهای معروف دنیا از عنصر سادگی و جذابیت در کنار یکدیگر استفاده میکنند. با ما همراه باشید تا ما بهترین طراحان را به شما معرفی کنیم تا شما با آگاهی لازم بتوانید این محصولات را به آنها سفارش بدهید و نسبت به سفارشی که قرار است بدهید اطمینان کامل داشته باشید.