بهترین بروکر های فارکس در ایران-بروکر آمارکتس

آنگاه، اگر آنرا بفروشید، 55,000 دلار به دست خواهید آورد که 40,000 دلار آن، سهم بروکر است. اما باید کارگزاری های کمیسیون و رول اور/سواپ را نیز در نظر بگیرید. در این مطلب سعی کرده ایم ۴۳ بروکر خوب را که برای ایرانیان خدمات ارائه می دهد را به شما معرفی کنیم.

  • اگر بروکر به سوالات یا درخواست‌های به حق شما پاسخ مناسبی ندهد، برای آن نوعی امتیاز منفی محسوب می‌شود.
  • شعبه اصلی این بروکر توانسته رگولاتوری بسیار معتبرFCA انگلستان را که دومین رگولاتوری معتبر جهانی است، دریافت کند.
  • بروکر آلپاری از آن دسته بروکرهایی است که قدیمی این حوزه می‌باشد.
  • بروکرها برای اینکه بتوانند به ایرانیان سرویس ارائه دهند باید توسط سازمانی رگوله شده باشند تا سرمایه‌گذران بتواند با خیالی راحت معاملات خود را ثبت کنند.
اگر مثلا شرکتی سهامی دچار مشکلات مالی یا ورشکستگی شود درباره امنیت سرمایه سهامداران آن نگرانی ایجاد می‌شود و همین مسئله نیز درباره بروکرها صادق است. در ضمن شما می‌توانید جهت محاسبه سود و ارز پیپ معامله خود وارد ماشین حساب فارکس بشوید. اکثر بروکرهایی که در این صفحه معرفی شده‌اند برای معامله در فارکس، ارز دیجیتال، سهام‌ و فلزاتی مانند طلا و نقره یا حتی حامل‌های انرژی و غیره کار شما را به خوبی راه می‌اندازند. این سایت در زمینه آموزش سرمایه گذاری در بورس و بازار آتی کالا فعالیت می کند.

۲۰)  بروکر آی سی ام کاپیتال

به همین علت بهتر است هنگامی که در مورد بروکری مشخص تحقیق می‌کنید تنها به یک منبع اکتفا نکنید. برای مثال بروکر ویندسور در ۱۹۸۸ شروع به کار کرد و اکنون بیش از ۳۰ سال سابقه دارد، یا بروکر روبوفارکس و بروکر آی سی ام از سال ۲۰۰۹ برای بیش از ۱۳ سال فعال بوده‌اند. این بروکرها در سطح بین‌المللی فعالیت و اعتبار داشته و مشتریان زیادی از کشورهای مختلف دارند.

بررسی مختصر بروکر آلپاری

به همین دلیل نظارت بر صحت کار هر بروکر کار دشوار و حتی غیرممکنی است. به همین دلیل دولت‌ها برای حفظ امنیت مالی مردم خود، برای نظارت بر فعالیت بروکرها دست به ایجاد نهادهای نظارتی تحت عنوان رگولاتوری زده‌اند. با قرار گرفتن نام بروکرها در لیست منتشر شده برای بروکرهای رگوله شده، خطر کار با بروکر‌های نامعتبر بسیار کم می‌شود.

۶)بروکر آمارکتس

معمولاً بروکر های فارکس امکان چت آنلاین ، ایمیل و نیز تماس تلفنی را برای ارتباط با بخش پشتیبانی در اختیار مشتریانشان قرار می دهند. بروکر فارکس انتخابی شما باید امکان برداشت و واریز وجه در کشور خودتان را برایتان فراهم کند. دقت کنید بعضی بروکرها فقط امکان واریز و برداشت وجه محلی را دارند و وب مانی و روش های مشابه این آموزش amarkets را پشتیبانی نمیکنند. بنابراین از بروکر هایی استفاده کنید که ایرانیان را پشتیبانی کنند.

بهترین بروکر های فارکس در ایران-بروکر آمارکتس