در همین رابطه محمد احسان خرامید_ مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی گفت: سکوهای بله، آیگپ، گپ و سروشپلاس، همچنین شبکههای اجتماعی ویراستی و روبیکا در حال خدمترسانی هستند و پیامرسان ایتا هم در کوتاهترین زمان ممکن رفع مشکل خواهد شد. وزیر ارتباطات نیز از ساعات پیش شخصاً در محل دیتاسنتر حضور دارند و از نزدیک بر عملیات فنی تیمهای مستقر نظارت دارند.
با گذشت چندین ساعت از ایجاد این اختلال، بررسیها حاکی از آن است که اختلال رخ داده در برخی از پیامرسانها رفع شده است.
بررسیها حاکی از آن است که اختلال رخ داده دربرخی از پیام رسانها و شبکههای اجتماعی داخلی رفع شده است و پیش بینی میشود اختلال سایر پیامرسانها هم به زودی برطرف شود.
انتهای پیام
منبع: https://www.isna.ir/news/1402021206678/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%D8%B1%D9%81%D8%B9-%D8%B4%D8%AF
به گزارش ایسنا، طبق اعلام کاربران فضای مجازی، برخی پیامرسانهای داخلی از جمله، ایتا، بله، سروش پلاس و آی گپ و برخی شبکههای اجتماعی مانند ویراستی و روبیکا از ساعات بعد از ظهر روز دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت از دسترس خارج و کاربران آنها دچار مشکل شدند. علت این امر از سوی مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکل در شبکه تامین برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام شد.